Cały Świat na smyczy

Cały Świat na smyczy

Cały Świat na smyczy
autorem artykułu jest Krzysztof Bieniasz

Smycze reklamowe pojawiły się w Polsce około osiem lat temu. Wtedy to właśnie polskie firmy na poważnie zajęły się produkcją tych gadżetów. Od tamtego momentu zdążyły spowszednieć. Dlatego z biegiem czasu producenci udoskonalali technologie produkcji tego jakże popularnego gadżetu reklamowego, jednocześnie rozszerzając ofertę i obniżając koszty produkcji.

Duży wybór mamy już na etapie nadruku – dostÄ™pne technologie to miÄ™dzy innymi sitodruk (najtaÅ„sza), transfer, sublimacja. Na smyczy możemy mieć praktycznie każdy nadruk – od prostego jednokolorowego napisu, aż po fotorealistyczne nadruki na caÅ‚ej powierzchni – wykonane metodÄ… wspomnianego wczeÅ›niej druku sublimacyjnego – tÄ… metodÄ… bez problemu możemy wykonać z przejÅ›cia tonalne, nadrukować fotografiÄ™, możemy wybrać kolory z palety Pantone.

Nadruk to nie wszystko – do wyboru mamy też sporo wzorów samej taÅ›my – grubsze, cieÅ„sze, szersze, węższe, naszyte podwójnie. W ofercie producentów pojawiÅ‚y siÄ™ również inne materiaÅ‚y, z których można wykonać ten gadżet – tzw. „sznurówki”, paski silikonowe czy Å‚aÅ„cuszki metalowe. Same Å‚aÅ„cuszki mogÄ… być różnie wykoÅ„czone np. oplecione – opcji jest wiele. Przy okazji należy dodać, że w przypadku smyczy metalowych, częściej niż nadruk wykonywany jest grawer laserowy.

JeÅ›li jednak zamawiamy tradycyjnÄ… smycz, mamy kolejne możliwoÅ›ci wyboru. Chodzi wykoÅ„czenie smyczy – może być ono szyte, plastikowe lub metalowe, może być ze złączkÄ… lub bez, a same te elementy oferowane sÄ… w różnych kolorach. Samo zakoÅ„czenie smyczy to najczęściej karabiÅ„czyk, kółko, czy sznureczek na telefon.

Opisanych wyżej opcji jest sporo, można tworzyć różne kombinacje starając się uzyskać produkt jak najbardziej odróżniający się od innych. Jednak co byśmy nie wymyślili taka smycz dalej zostanie tylko smyczą.

W ofercie producentów smyczy jest też coÅ› dla klientów szukajÄ…cych czegoÅ› innego, lecz jednak w jakiÅ› sposób zwiÄ…zanego ze smyczÄ… reklamowÄ…. Te nietypowe produkcje to np.: krótkie smycze – breloki, smycze w formie zamka bÅ‚yskawicznego czy też zakoÅ„czone brelokiem, otwieraczem do butelek, uchwytem na napoje.

Prawie każdy ma jakÄ…Å› smyczkÄ™ (lub przynajmniej miaÅ‚ w rÄ™kach). SÅ‚użą najczęściej do noszenia kluczy lub telefonu komórkowego, stajÄ… siÄ™ przedmiotem codziennego użytku. SÄ… też i tacy, którzy noszÄ… je z dumÄ… – przykÅ‚adowo kibice drużyny piÅ‚karskiej, czy też posiadacze smyczy sygnowanych logo ekskluzywnych marek. Czy jednak używajÄ…c takiej zwykÅ‚ej smyczy zwracamy w ogóle uwagÄ™ na jej nadruk?


--


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zobacz takze:
Naucz się zamieniać negatywne emocje.
Dlaczego mężczyźni kłamią i udają?
Czym jest szybka nauka?
Zorganizuj sobie pracÄ™!!!
Prawo w Irlandii - prawa pracownika